fbpx

LIBERTAS GROUP s.r.o

info@libertasgroup.sk

Zanechaj nám správu

+421 911 878 311

Helpdesk

 Prečo je životné poistenie naozaj dôležité?

Prečo je životné poistenie naozaj dôležité?

Prečo je poistenie naozaj dôležité?

Jednoduchá odpoveď. Pretože sa musíme v prípade straty príjmu na základe zdravotného stavu postarať sami o seba. Nepostará sa o nás štát a ani nikto iný, nakoľko dávky zo Sociálnej poisťovne sú naozaj mizerne nízke. Nezabezpečia nám dôstojný príjem, ktorým by sme dokázali zabezpečiť svoje mesačné výdavky.

Každý z nás platí účty. Platíme hypotéku, alebo podnájom, aby sme mali kde bývať. A tiež si platíme stravu, aby sme mali čo jesť. To sú základné potreby. K tomu nám mesačne odchádzajú aj iné platby. Energie, telefón, internet a platíme aj iné záležitosti ako drogériu, oblečenie, cestovné, školné pre deti alebo častokrát súkromné škôlky, nakoľko tých štátnych je obmedzený počet a Vaše dieťa do nej nemusia zobrať. Tiež sa staráte o deti a príspevok 25,50€ od štátu na dieťatko nám jeho potreby nezabezpečí.

Viete, že na PN-ke dostávate 55% z denného vymeriavacieho základu (polovica príjmu) a môžete ju čerpať maximálne jeden rok?

V prípade vážnych úrazov (autohavária, pád z výšky, napadnutie zverou) alebo vážnej choroby (infarkt, rakovina, mozgová príhoda) sa po roku PN-ky dostanete len na čakaciu listinu, aby Váš stav posúdili ako invalidný. Kým ste ale v štádiu posudzovania, dostávate od štátu 0€! Štát má na posúdenie invalidity 12 mesiacov a nikdy neviete, kedy sa dostanete na radu a bude Vám priznaný invalidný dôchodok. A na ten tiež musíme splniť 3 podmienky (najdôležitejšiou je počet odpracovaných rokov, ktorý je stanovený podľa Vášho veku) a priznanie invalidity nad 41%. Ak ich nesplníte, dávka invalidnej renty Vám nebude priznaná. 

A ak Vám ju priznajú je to dávka veľmi nízka. Vypočítaná z Vášho príjmu. Svedčí o tom aj priemerný invalidný dôchodok v SR. Ten je pri polovičných invalidoch (k 28.02.2021) – 223,94€ a pri plných invalidoch 405,50€. 

Preto si myslím, že každý človek, ktorý nechce byť odkázaný na pomoc druhých (štát, rodinu, priateľov, zbierky ľudí s dobrým srdcom alebo Modré z neba s Vilkom) si má platiť poistku.

Životné poistenie vnímam ako našu malú súkromnú Sociálnu poisťovňu.

Čiže by produkt životného poistenia mal mať každý, kto si chce zachovať dôstojnosť. Banky, elektrárne, vodáreň, mobilných operátorov, káblovku, škôlky, školy a krúžky Vašich detí, pravidelný servis Vášho auta (alebo MHD) … nezaujíma, že ste chorý alebo ste mali úraz. Chcú, aby ste si hradili účty a to riadne a včas.

Môžete si povedať, že si sporíte. Otázka je koľko si dokážete nasporiť za rok, za dva, za tri a či sú tieto rezervy naozaj dostatočné na pokrytie mesačných nákladov. A máte svoje sporenia k dispozícii hneď ako ich budete potrebovať? Alebo si sporíte do podielových fondov a zrovna, keď ich budete potrebovať môžu byť Vami zvolené fondy v mínuse.

A toto všetko Vám môže zabezpečiť životné poistenie, ktoré dnes naozaj môžete mať za primeranú cenu.

A ako ho nastaviť tak, aby Vás naozaj zabezpečilo? Správne zvoleným produktom, ktorý Vám vyberie odborníknie predajca životného poistenia, ktorý začal „podnikať“ v poisťovníctve.

Veľký problém vidím aj v správne zvolenom poisťovákovi.

Väčšina Slovákov si zvolila poistku na radu známeho alebo rodiny, ktorá je v oblasti príliš krátko alebo má v portfóliu len tie poisťovne, ktoré mu poskytuje jeho spoločnosť. Nepozná produkty, nepracuje s poistnými podmienkami (to sú tie malé písmenká), ktoré nikoho nebavia čítať. A tak sa nemusíte dozvedieť, že Váš produkt má v invalidite napríklad vylúčenú chrbticu, psychické choroby, nervové korene alebo nádor, ktorý je chirurgicky odstrániteľný. 

Dovolím si tvrdiť, že som odborník (a tak školím a vediem aj svojich spolupracovníkov). Porovnávam tie malé písmenká. Upozorním Vás na „skryté“ vady konkrétnych poisťovní a ukážem tie, ktoré ich nemajú. 

Tiež Vám vysvetlím, ktoré pripoistenia skutočne potrebujete a nastavím poistné sumy, ktoré by ste dostali v prípade plnenia. Vypočítam ich na základe Vašich skutočných nákladov. Aby v praxi dopĺňali Váš príjem a dávky, ktoré by ste v prípade situácii dostali zo Sociálnej poisťovne. 

V tejto oblasti som od roku 2006 a v roku 2011 som otvorila vlastnú spoločnosť. Na vzdor zaužívaných praktík multilevelového systému, ktorý uplatňujú maklérske spoločnosti alebo samotné poisťovne. Mala som praktické skúsenosti s tým, ako vrchnosť hrabe pre seba, kým sprostredkovatelia poistenia (čiže aj ja) krachujú a zadlžujú sa. 

Mám spoločnosť malinkú, ale stabilnú. S názvom, ktorý ste možno už niekde niekedy počuli alebo zachytili. Moji spolupracovníci, rovnako ako ja nie sú podnikatelia, ktorí prišli do poisťovníctva „podnikať“ a zarobiť veľké „prachy“, aby boli bohatí. Nie máme stabilný príjem, ktorý si prerozdeľujeme tak, aby sme mohli byť profesionálmi. Do tejto oblasti sme všetci pod značkou Libertas group išli pracovať, pretože nás táto práca zaujala a teší nás. Máme radi ľudí a chceme im skutočne pomôcť, čo som dokázala nie jednému klientovi, keď som mala pocit, že je v práve a ľadmi „hore“ som nepohla. Zastrešujeme servis zmlúv roky (nie len prvé dva roky, pokiaľ hrozí storno zmluvy a sním aj vrátenie provízií), nahlasujeme poistné udalosti a lobujeme za klientove práva. A pokiaľ si myslíme, že nie je v práve, poskytujeme mu právne zabezpečenie. 

Takže si myslím, že je naozaj dôležité nie len poistku mať, ale mať ju nastavenú na seba. A mať záruku toho, že ak tu nebude môj poisťovák, bude Vám vždy poskytnutý servis. 

Že sme iní? Sme. Naši sprostredkovatelia sú zameraní len na jednu oblasť (dôchodkové oddelenie, kam sa radí aj životné poistenie, hypotéky a úvery, neživotné poistenie, investície) vďaka čomu majú priestor venovať sa svojmu sektoru a byť v ňom skutočným odborníkom a profesionálom.

 Vďaka vlastnému call centru, office spolupracovníkom, it-oddeleniu sme k Vám naozaj blízko.

Presvedčte sa sami – www.libertasgroup.sk

Veronika Zarambukas – konateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti Libertas group. 

PS: V čom sa líšim od iných konateľov? Pracujem tak isto, ako moji spolupracovníci deň, čo deň v praxi. Počujem a riešim Vaše situácie deň čo deň v praxi. A tak Vám viem byť skutočne nápomocná.